onsdag 20 maj 2009

Mitt i natten...

Tänk att man aldrig kommer i säng i tid... men det finns alltid något spännande man inte vill missa...
Ikväll tog det några timmar att klicka sig igenom en ny sida om en briardkille jag inte sett tidigare... imponerande. Här kan ni kika själva: http://hermes.zoomin.se/?tst=20071130T181327Z

Igår åkte mamma iväg till Ungern, borta till början på september... vilket innebär rent praktiskt att jag är "in charge" av hennes blommor... :) Förra gången hon var borta kunde jag inte låta bli att tipsa henne om det där med plastblommor.... kan ju bli billigare i längden.. Ja ni förstår själva... Får se hur det går denna gången.

Imorgon är det röd dag, många lediga, men själv jobbar jag... hemifrån mellan 7-12,30. Ganska skön tid, förutom att det är så tidigt. Är tyvärr ingen morgonmänniska alls och det kräver alltid en liten kraftansträngning (ibland stor) bara att ta sig upp ur sängen... Men det blir bättre med åldern har jag hört...

TACK Caroline för tipset om hur jag fixar klockan... retade mig faktiskt lite på det, men visste inte att man kunde ändra.

Nattinatt...

1 kommentar:

  1. Hehe va bra att du hittade var du kunde ändra klockan =) Här är oxå en nattramlare... la mig tre inatt *gapar stort*

    Hehe nä det var inte glass med blåbär, det var grekisk yoghurt blandat med vanlig 3 % lite linfrö och blåbär och jordgubbar =) hihi! Blev lite surt så jag ringlade över lite honung =)

    SvaraRadera