lördag 23 maj 2009

I torsdags...

I torsdags var man hemma hos en gammal arbetskamrat på underbart god mat!!

Supertrevligt att få träffa några från förra jobbet, long time... no see...
Det här gjorde du jättebra Charlotte!! O så fiiiint du har sen!

Tror Biltema kommer att bli attackerade av några målmedvetna fruntimmer inom det närmaste... spara nu några till mig också!!
Värdinnan "in action"...
Tyvärr fick jag inte med landningsbanan på bild... men den syntes perfekt från gatan!! :)
Ojdå... känns som jag behöver lite mer sol... inte visste jag att jag var så blek...!!

1 kommentar:

  1. Det är inte du som är blek. Din väninna är jättebrun! Du är normalbrun som vi alla är i Sverige innan sommaren =) Tänk jag visste inte att du var så fin som du är för man har aldrig fått se ett ordentligt kort innan. Men NU så =)

    SvaraRadera