fredag 15 maj 2009

I'm in LOVE....

... eller... nu fastnade jag ju här... fast jag skulle varit i säng för länge sen...
Jag har plötsligt hittat flera favoriter... :)))

För att fortsätta på tidigare inläggs liknelser... ojoj... en tysk Ben Affleck med 50-60tals känsla... not bad at all...!!! Titta o njut, girls...!!

http://www.youtube.com/watch?v=Bv3HoeDckYU&feature=related

Förresten... alla ni uppmärksamma tjejer.... ni missade väl inte bilen?? Tänkte väl det... ;)


En annan som jag faktiskt tror har en hel del potential... kanske vinner han på lördag??
http://www.youtube.com/watch?v=0IAq_rXBdAs&NR=1

nattinatti...

2 kommentarer:

  1. Haha ja då vann Norge... kan inte fatta det riktigt.. jag såg inte själva melodifestivalen. Har slutat med det. Det är inte som det var förr. Så inget kul hehe. Vem röstade du på? Ungern? ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha vad jag skrattade gott när jag läste din kommentar =) Självklart så äter jag det inte samtidigt utan har det var för sig på varje macka jag äter. Alltså makril och gurka på en och marmelad på den andra haha. Fast undrar hur det hade smakat att ha allt på samma hehehe.

    SvaraRadera