söndag 10 maj 2009

Äntligen... eller??




Så har det äntligen hänt... efter mycket uppmuntran o ännu mer tjat... ;) ska jag testa detta forum. Egentligen vet jag inte vad jag gör eller hur jag gör det, men jag får väl testa.



Idag var vi ute på en härlig skogsrunda och passade samtidigt på att ta några bilder...




Isis upptäckte tjusningen med att hoppa över en stock!! O det gjorde hon gärna... om o om igen :)




Sen var vi ute o inspekterade terrängen också... ibland behövde man någon som var med... ifall det skulle bli lite farligt bland växtligheten ;)



En sån här liten farlig krabat till exempel... tänk om den skulle hoppa upp o bita en i näsan...? HUUU...


Sen blir man ju så härligt trött efter skogen...




1 kommentar:

  1. Åh det ser ut som ni haft en härlig dag =) Bella älskar oxå skogspromenader. Det är bara bra för dom ju =) Kul att du oxå börjat blogga nu. bara fortsätt hihi!

    SvaraRadera