söndag 24 maj 2009

En gammal klassiker...

Ännu en vecka som tagit slut... tiden går fort när man har roligt sägs det.

Minns ni den gamla tv-serien "Mot alla vindar"?? En av mina favoriter, köpte den som box för något år sen och äntligen har tiden kommit till o se den... jag vet... jag är inte snabb i vändningarna... hahahhaa

Hade tjejerna hos mig i veckan och vi började titta på den i fredags kväll... 4 skivor... över 600 minuter... ett antal timmar med andra ord. Lika bra nu som då...

Vi blev färdiga i eftermiddag... 20 minuter innan de skulle över till sin pappa :) Bra timat eller hur?? Det bästa är att även de tyckte om serien, lika mycket som jag... är det inte underbart.... en 30 år gammal serie... kornig o gammaldags... uppskattas ändå av dagens tonåringar. I alla fall 2 av dem... :)

1 kommentar:

  1. Åh ja visst är den serien BRA!! Det finns även en serie som heter Kärlekens Vindar (Homefront på engelska) som handlar om andra världskriget som oxå är SÅ bra. Förväxlade dessa serier först =) Undrar om kärlekens vindar finns på DVD... måste kolla upp =) Den har du väl sett? =)

    SvaraRadera