torsdag 14 maj 2009

Denna torsdagkväll i tv-soffan...

Så har man fastnat vid tv-n i alla fall... fast det inte var meningen...
Snackas om melodifestivalen på jobb... på radion... överallt. Nja, man blev ju nyfiken...

Alltså... jösses... den ena sämre än den andra... eller så måste jag vara förskräckligt kräsen. Verkar vara en tävling i sämst kläder som skriker mest... O ändå sitter man kvar... knasigt.

Såg att Ungern skulle vara med idag så det var mest därför jag hamnade i soffan här. Vad jag minns gillade jag videon, men så fort killen dök i rutan med ett par gröna spandex alá Susanne Lagerfeldt fick man lite gympapass-vibbar o då sjönk allt... synd, för låten i sig är lite svängig...
här kommer en länk till videon: http://www.youtube.com/watch?v=ANW9RIP3CqM&feature=related

Ikväll har man alltså sett en lettisk Jerry Williams... en moldavisk Shirley Clamp... en grönklädd spindelmannen klängandes på en skrikande tjej... ett försvarligt antal gympapass... ja, vad säger man.... det blir så tramsigt så det blir underhållande.... :)

De olika folkdanserna imponerade faktiskt på en dansintresserad tjej som jag... såg kul ut... oj... man känner sig ju nästan kulturell ;)

Men nu orkar jag inte vänta på resultatet... Isis har suttit o psykat mig ett tag nu så det är väl dags för sista rundan innan sängen kallar...

Natti på er alla fansen... kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar