tisdag 9 juni 2009

En vanlig tisdag...

Så var man ledig idag igen... härligt..!! Sovmorgon... sovmorgon... sovmorgon... känns som det var evigheter sen man fått sova ut ordentligt. Kan verkligen rekommendera det...

Idag fick jag förmånen att följa med kompisen o titta på babyprylar... OJ vad mycket det fanns o välja på... utbudet har verkligen ökat sen mina var små. Det märkligaste jag såg måste ändå vara en "amningströja" som säkerligen är jättebra, men såg lite makabert ut där den hängde på hängaren... En tröja som var delad vågrätt i mitten. När det är "matdags" lyfter man bara upp den övre halvan av tröjan så har man matbaren tillgänglig... magen är fortfarande "klädd"... hmm... sånt fanns inte på min tid.

Vi passade också på att bekanta oss med dammsugare som finns på marknaden idag... både jag o kompisen behöver nämligen byta ut denna ack så nödvändiga pryl. En djungel, fast jag är mycket bestämd på vad jag vill ha när det kommer till såna saker :) Tyvärr tillverkas de inte längre... alltså måste jag nöja mig med det näst bästa... återkommer när jag köper den :)

1 kommentar:

  1. Ja jag är mkt glad över det :) men undrar oxå om det kan stämma. Jag bloggar för övrigt om just den delen (LCHF) även på min gamla wordpress sida kcalorin.wordpress.com. Titta gärna in om du vill =)

    Förresten... vad är du ute efter för dammsugare? Som inte tillverkas längre? Hmm...

    SvaraRadera