tisdag 21 juli 2009

Still going strong eller??

Ja, du milde! Hahaha... trodde inte denna dag skulle komma men nu är den alltså här...
Jag är ute på morgonrundan med Isis i vanlig ordning. En riktigt lååång runda eftersom jag är ledig idag... över 3600 steg!

Vad är det då som har gjort att jag så helt har kommit "ur fattning"??
JO... väl framme vid min port kommer det fram en "gubbe" o börjar prata om allt möjligt... började naturligtvis med vilken ras Isis var.. (just det, snacka om min hund så lyssnar jag... hehe... tusentipset) Ganska snart hade jag hört en stor del av hans livshistoria och håll i er nu... började han ösa komplimanger över mig??!! ;) Det var ju klart lite kärt o så, men jag kom nog ur balans lite.... jag menar han såg ut att vara närmare 80 (o plötsligt minns jag inte om han hade glasögon eller ej...) men att jag var fin i håret och söt osv osv... jisses... (osminkad o med håret på ända) Kan det vara så att jag har blivit ovan vid komplimanger?? Är visst inte så bortskämd som jag trodde att jag var ;)

En liten solstråle för att starta min dag i alla fall....

2 kommentarer:

  1. Jag tror att du bara är ovan för antagligen så var detta en stilig herre men är du som jag så tror man absolut inte dom menar det och så helt plötsligt börjar man undra ifall dom har en skruv lös, e lite bakom etc. etc. och så behöver dom ju självklart glasses. Men det är faktiskt så att andra ser den skönheten vi själva aldrig ser hos oss så sug åt dig för det han sa är sant!

    SvaraRadera
  2. HAHA jag trodde här skulle bloggas en massa *blink*

    SvaraRadera