måndag 22 december 2014

Tiden går...

Tänk så fort tiden går ibland. Kanske har vi blivit långsammare i det vi gör eller har vi tagit på oss för mycket rentav?

Det tog i alla fall lite drygt 2,5 år för mig att uppdatera lösenordet för bloggen så jag kommer in och kan skriva igen :) Tänk så fort tiden går...

Kanske går det snabbare att uppdatera framöver, vem vet?

Livet har i alla fall bjudit på en hel del överraskningar de senaste åren, en del positiva, men också en hel del som tog musten ur mig... 4 dödsfall på samma år. Vad är oddsen för det liksom? Ja, om man inte räknar med min morbror som jag inte träffat på många år... då är det 5. Personer som har varit viktiga för mig på olika sätt och som rycktes bort alldeles för tidigt, varenda en!

Det har tagit tid att bearbeta och tar fortfarande upp en hel del av mina dagliga tankar...

Var rädda om er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar