lördag 26 september 2009

Lördag igen...

Så var det lördag... helg... en ledig helg!

Behövde ledigheten :) Det har varit så stressigt sista tiden... utbildningar på jobb, listor, flytt, scheman... you name it. Har också hunnit med lite förkylning spetsad med feber och ledvärk. Till allt detta har privatlivet varit lite upp o ner... en berg-o-dalbana verkligen.

Idag kom jag iväg på simningen, det var härligt att få röra på sig lite idag, men jag är nog inte riktigt kry efter min förkylning än. Andan räckte liksom inte till, fick pausa ofta för att överhuvudtaget orka med hela timmen.

Sitter nu själv med tjejerna o väntar på en serie vi börjat följa på tv. Räkmackor o lite ost o kex ;) inte dumt alls ju... Ändå känns det lite ensamt...

Till det positiva hör att jag tog tag i ommöbleringen av vardagsrummet idag. Blev riktigt bra faktiskt! Man behöver lite nytt i livet ibland. Nu ska jag bara ställa allt tillrätta också... tills det är dags nästa gång ;)

1 kommentar:

  1. Hehe jag avskyr att möblera--- men det är nog bara för att jag är en vanemänniska ända ut i fingertopparna! Här i köket har jag haft min hushållspappersrulle på en hylla mitt emot diskbänken... sen organiserade vi runt här lite för det såg för jävligt ut så jag satte den på kortsidan istället bredvid städskåpet istället och det var nog en 2 veckor sen men fortfarande så vänder jag mig mot hyllan mitt emot diskbänken istället... antingen e det att jag är vanemänniska eller så är jag bara trög eller glömsk hahaha.

    Hoppas inte det är nåt allvarligt som hänt privat... aldrig kul när sånt händer =( Kram!

    SvaraRadera